Optimaliseer je uurrooster en planning: intervisie 1
Het uurrooster heeft een grote impact op het dienstgebeuren, de kwaliteit van de zorg en de rekrutering van nieuwe personeelsleden. Een goed opgemaakt uurrooster en daaraan gekoppelde personeelsbezetting kunnen bijdragen tot meer tevredenheid en minder werkdruk.
Aan de hand van het eigen uurrooster stilstaan bij de dagelijkse bekommernissen. Ervoor zorgen dat het uurrooster opmaken efficiënter en eenvoudiger gebeurt.
Zorgen dat je op een eenvoudige manier de basisbezetting kan bekomen, rekening houdend met de wensen van medewerkers.
Kunnen anticiperen op wat komt.
Via intervisie, in vertrouwen over een probleem, een veranderingsvraag of een belemmering reflecteren zodat een oplossing kan gevonden worden voor de aanpak in praktijk.
Deze bijeenkomsten zijn bedoeld voor iedereen die betrokken is bij de opmaak en opvolging van uurroosters
De intervisie wordt 4 keer per jaar georganiseerd. Elke sessie duurt 3u.
Vormingsattest, koffie en dranken inbegrepen
Ontvangst vanaf 13:00u
Hier lees je alle info over ons intervisieaanbod
Deelnemers aan deze intervisie hadden ook interesse in: