Optimaliseer je uurrooster en planning: intervisie 2

Voor dit traject kan je inschrijven in de vormingskalender op 15 maart 2021 (sessie 1)

 

Het uurrooster heeft een grote impact op het dienstgebeuren, de kwaliteit van de zorg en de rekrutering van nieuwe personeelsleden. Een goed opgemaakt uurrooster en daaraan gekoppelde personeelsbezetting kunnen bijdragen tot meer tevredenheid en minder werkdruk.

Doel

Aan de hand van het eigen uurrooster stilstaan bij de dagelijkse bekommernissen. Ervoor zorgen dat het uurrooster opmaken efficiënter en eenvoudiger gebeurt.

Zorgen dat je op een eenvoudige manier de basisbezetting kan bekomen, rekening houdend met de wensen van medewerkers.

Kunnen anticiperen op wat komt.

Via intervisie, in vertrouwen over een probleem, een veranderingsvraag of een belemmering reflecteren zodat een oplossing kan gevonden worden voor de aanpak in praktijk.

 

Doelgroep

Deze bijeenkomsten zijn bedoeld voor iedereen die betrokken is bij de opmaak en opvolging van uurroosters   

           

Praktisch

De intervisie wordt 4 keer per jaar georganiseerd. Elke sessie duurt 3u.

Vormingsattest, koffie en dranken inbegrepen

Ontvangst vanaf 13:00u

 

Deelnemers aan deze intervisie hadden ook interesse in: 

Zelfroosteren, do's en don'ts

 

Optimaliseer je uurrooster en planning: intervisie 2

13:30 - 16:30 7 jun 2021
20 sep 2021
8 nov 2021
15 mrt 2021
07
jun

Muizendries 35, 9070 Destelbergen

350 ex. BTW